Mar 18, 2010

Mar 16, 2010

A M A Z I N G - Champion .

" when you see clothes, close your eye lids " 
Springg break - was pretty cool, even though i didn't hang out with everyone i would i have wanted to, i still had a blast. here are a few pictures that i took of my last night in orlando, till Next week. and PEEP the pink polo i think it looked nice. ;).We ended up with one of the most random night EVER Dennys,Downtown Orlando,Walmart & steak N Shake. & BTW; yea i made it back to Miami safely and as soon as i touched down, we rushed to south beach. it was amazing.

thiss was at the BP gas station, when they forgot my pump number, suckers.
Raquel, she's amazing and soo funny, she replaced one of our OLD friends that night.

i was happy AF, when my homie dash came out, my TRUE dawg. Fo' life!

That crazy white girl, that i can't get enough of :D we go BACKKKK.

@ Denny's , :] cause' were the shitttt. 

"i don't know why i need a stylist when i shop so much, i can speak italian."
&& then when i finally got back to miami, after my Train being delayed for an hour & 15 minutes, i headed out to south south beach, pretty beast!
& that was the END of my night. 

Mar 12, 2010

I Couldn't Resist .

Today i was in the polo store & picked up a few things, thought i'd share them with you. 

Mar 8, 2010


Spring so far has been amazing, chilled with my family Sunday night at the fair. Rod the train home, it was awesome here's a few pictures sorry for the bad quality there from my phone.

i was actually on the "mega drop" crazzzzy, it was like the best view ever, I love the fair.

I was in the fun house, my back is stilll hurt from that slide lol.

This is my ticket, from AMTRAK.

Posted using BlogPress from my iPhone

Mar 5, 2010

People That Mean the Most To Me. :]

friends, where would i be with out them there amazinggg and i know i've mentioned them a lot of times..
so yeaa haha you guys should pretty much know them by now. Spring Break should be a blast this year! even though we couldn't do the wholee miami thing because the cold weather. "/ CANCUN next year though!

Mar 4, 2010

Note To Self.

Never let you borrow any of my shit, i'll never get it back.

Mar 3, 2010


i like this song, a lot. it's just so mellow & keeps me going and probably 
gonna keep me going all night while i study. goodnight! 
- Homeworkk. 

Good Life, Good Soul.

Everything has fallen together.
I go home Sunday, by Train.
I Bought a New iTouch
I'm Trying to get in shape, aced Psychology test.
But I'm really trying to get into modeling, any suggestions, like where should i go or try? I'm in 
miami, so I'm sure there's opportunities, SOMEWHERE. 
Tell your friends, family's and followers! ;) - Homework.

Mar 1, 2010

Up close & Personal.

i shaved my body, i mean this is MY blog, i can post what i want lol. ENJOY!